NL

Gratis toegang elke eerste zondag van de maand

Elke eerste zondag van de maand is de toegang tot het Hergé Museum gratis voor iedereen. Honderden archiefdocumenten, meer dan 80 originele platen, objecten en modellen...

© Hergé / Moulinsart 2019

Dompel jezelf onder in de wereld van Kuifjes Avonturen en alle andere personages van Hergé! Een originele scenografie om absoluut te (her)ontdekken!

© Hergé / Moulinsart 2019
Enter your email, you will receive a link to reset your password.
Forgot password
An message with a link to reset your password has been sent to your email address.
Create an ADMH account